Harjoittelu radalla ja hinnat

Harjoittelemista varten tarvitset ratakortin, ratakortin saat ostettua kahviosta. Ratakortin hinta on 20€.

Radoilla on käytössä MultiPull järjestelmä. Kierroksen ampuminen tapahtuu mikrofonien kautta, jolloin on helppo ampua yksin tai kavereiden kanssa.

Hinnasto 2024:

Kierrosmaksut:Vieraat
Skeet ja trap       6,50 €
Compak       7,50 €

Jokaisen ampujan velvollisuuksiin tulee tutustua radan Turvallisuus- ja käyttäytymissääntöihin ennen ammuntaa. Säännöt löytyvät kahvion sisältä. Ratavalvojien ja seuran opastajien ohjeita ja määräyksiä on noudatettava ehdottomasti.

MAKSUTAVAT:

Pankki- ja luottokortit

Hyvinkään Ampumaurheilukeskuksen haulikkoradan kahviossa on maksupääte, johon kelpaavat pankkikorttien lisäksi myös Master Card ja Visa luottokortit sekä American Express kortti.

Virike/liikuntakortit ja –setelit

Ratakierrokset voi maksaa myös virike/liikuntakorteilla ja –seteleillä. Näillä maksutavoilla lataamme ratakortteja käsilaitteella tiistaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin (huom. lauantaisin vain, jos koulutettu henkilö on paikalla).

Radallamme kelpaavat seuraavat liikunta- tai virikesetelit/ virikekortit:

• Smartum Liikunta- ja kulttuuriseteli tai Liikuntaseteli
  • Edenred (Nets) virikeseteli
  • TYKY Kuntoseteli ja Kuntoseteli+
  • EAZYBREAK
  • Epassi
  • Smartum Liikunta- ja kulttuurisaldo tai Liikuntasaldo
  • Edenred Ticket Duo ja Ticket Mind&Body liikuntaetukortit
  • Wellnes Wallet maksukortti

Ota yhteyttä alla olevan lomakkeen kautta: